22/6: Festa de fi de curs

Famílies!! Ja queda poc per a la festa de fi de curs!!! El proper divendres 22 de juny celebrarem a l’escola Ferran Sunyer la festa.
Com els altres anys els pares i les mares de tercer hem organitzat tot per poder celebrar una bona festa, amb actuacions de tots els nens i les nenes de l’escola que vulguin participar, pares, mares i tothom que vulgui mostrar les seves habilitats circenses i artístiques.
Us esperem a tots i totes a partir de les 19.30 al pati gran de l’escola. Per sopar podeu portar el que vulgueu, hi hauran taules i cadires repartides pel pati per poder organitzar-vos; us aconsellem per això, per si no hi ha espai per tothom, que opteu per coses de sopar que no necessiten molta infraestructura.
Com cada any hi haurà servei de bar on podreu trobar begudes i coques de S.Joan. Si teniu el got reciclable de l’escola, porteu-lo, si no en teniu a la barra us en vendrem
Heu de recordar que cada pare i mare és responsable dels seus fills/es.
No hi falteu!! Aquest any us esperem a tothom: nens, nenes, famílies, mestres, monitors i monitores… per rebre plegats les vacances d’estiu.


Familias!! Ya falta poco para la fiesta de fin de curso!!
El próximo viernes 22 de junio celebraremos en la escuela Ferran Sunyer la fiesta de fin de curso.
Como todos los años los padres y madres de terceros hemos organizado todo para poder celebrar una súper fiesta, con actuaciones de todos los niños y las niñas que quieran participar, y padres y madres que quieran demostrar sus habilidades circenses y artísticas.
Os esperamos a todos y todas a partir de las 19.30 en el patio grande de la escuela. Para cenar podéis traer lo que queráis ya que habrá mesas y sillas repartidas por el patio para poder organizaros; os aconsejamos por si no hay sitio para todos que optéis por cosas de comer que no necesiten mucha infraestructura. Como cada año habrá servicio de bar donde podéis encontrar bebidas y cocas de S. Joan. Si tenéis en casa el vaso reciclable de la escuela traedlo; si no tenéis en la barra os facilitarán uno.
Tenéis que recordar que cada padre y madre es responsable de sus hijos.
No faltéis!! Este año os esperamos a todos!! Niños, niñas, familia, maestros, monitores… para poder recibir todos juntos las vacaciones de verano.